W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego

Data: 30 sierpnia 2024 r.

Nasz znak: GP.6733.13.2024.SK

OBWIESZCZENIE

Działając na podstawie art. 49 § 1, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)

podaję do publicznej wiadomości

informację o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie linii kablowej SN 15 kV, przyłącza kablowego nn 0,4 kV, przebudowie słupowej stacji transformatorowej SN/n w ramach zadania pn.: „Wymiana stacji transformatorowej i rozbudowa sieci nn i SN dla potrzeb zasilania odbiorców Zduńska Wola ul. Ceramiczna 2 dz. 27/19”, na terenie położonym w Zduńskiej Woli, w ramach części działek o nr ewid. gruntów 28/94, 28/95, 28/96, 28/97, 28/98, 27/40 (obr. 10) oraz w ramach działki o nr ewid. gruntów 29/6 (obr. 10).

Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego dzień 30.08.2024 r. wskazuje się jako ten, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zduńska Wola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia wskazanego powyżej terminu.

Informuje się wszystkie strony postępowania o uprawnieniach wynikających z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Zduńska Wola przy ul. S. Złotnickiego 12, a także wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów oraz zgłoszenia żądań, jednakże z zaleceniem kontaktu telefonicznego: 43 825 02 19 lub mailowego: urzad_miasta@zdunskawola.pl. W trakcie trwania postępowania strony mogą składać uwagi i wnioski w sprawie wszczętego postępowania na piśmie w Urzędzie Miasta Zduńska Wola przy ul. S. Złotnickiego 12.

Z up. Prezydenta Miasta
Piotr Ignaczewski
Dyrektor Biura Gospodarki Przestrzennej

Obwieszczenie zamieszczono:

  1. tablica ogłoszeń Urzędu
  2. strona BIP Urzędu

Załączniki

Powiadom znajomego