W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - 5 lutego 2025 r.

Zduńska Wola, dn. 23 stycznia 2025 r.

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Rady Miasta Zduńska Wola

Zawiadamiam, że w dniu 5 lutego 2025 r. (środa) o godz. 14:00 w Urzędzie Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, Budynek Nr 2 pok. 203 odbędzie się posiedzenie Komisji z następującym porządkiem dziennym:

  1. Ustalenie porządku obrad.
  2. Wybór Zastępcy Przewodniczącego Komisji.
  3. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w 2024 r.
  4. Sprawy różne.

Przewodniczący Komisji
Tomasz Siemienkowicz

Załączniki

Powiadom znajomego