OGŁOSZENIE

[start]Prezydent Miasta Zduńska Wola (inicjator konsultacji) zaprasza mieszkańców Miasta Zduńska Wola do uczestnictwa w konsultacjach społecznych, których przedmiotem jest opracowanie zasad i warunków sytuowania na terenie Miasta Zduńska Wola obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane.[koniec]

Konsultacje społeczne przeprowadzone będą na podstawie art. 5a ust. 1 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) oraz § 10 załącznika do uchwały nr V/35/11 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 27 stycznia 2011 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego Nr 70, poz. 617 i 618), w związku z zarządzeniem nr 280/21 Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 17 sierpnia 2021 r. w sprawie uruchomienia procesu konsultacji społecznych w związku z planowanym uchwaleniem Kodeksu Krajobrazowego dla Miasta Zduńska Wola.

Celem konsultacji jest pozyskanie od mieszkańców propozycji wytycznych do opracowania Kodeksu Krajobrazowego dla Miasta Zduńska Wola.

Konsultacje dotyczą mieszkańców Miasta Zduńska Wola i obejmują obszar całego Miasta Zduńska Wola.

Konsultacje odbędą się w formie przyjmowania wytycznych do opracowania Kodeksu Krajobrazowego w terminie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 15 września 2021 r. na formularzu ankiety.

Formularz ankiety dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zduńska Wola pod adresem: https://bip.zdunskawola.pl/artykuly/424/konsultacje-spoleczne oraz na stronie internetowej Miasta Zduńska Wola pod adresem: https://zdunskawola.pl/.

Wypełnione formularze ankiety należy składać w ww. terminie poprzez:

1) umieszczenie w skrzynce ustawionej w Kancelarii, w budynku nr 2 Urzędu Miasta Zduńska Wola (wejście od strony kościoła), ul. Stefana Złotnickiego 12, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Miasta;
2) przesłanie drogą elektroniczną na adres: konsultacje-reklamy@zdunskawola.pl.

Osobą odpowiedzialną za przygotowanie konsultacji jest Jolanta Owczarz, Kierownik Działu Miejska Pracownia Urbanistyczna w Biurze Gospodarki Przestrzennej.

Konsultacje przeprowadzi Komisja konsultacyjna w składzie:

1) Paweł Szewczyk, Zastępca Prezydenta Miasta – Przewodniczący Komisji;
2) Jolanta Owczarz, Kierownik Działu Miejska Pracownia Urbanistyczna w Biurze Gospodarki Przestrzennej – Sekretarz Komisji;
3) Michalina Łagunionok, Zastępca Dyrektora Biura Strategii i Rozwoju Miasta – Członek Komisji

 

Do pobrania:



Załączniki:

Zarządzenie nr 280-21.pdf
Zarządzenie nr 272-21.pdf