[start]Na tej stronie dowiesz się jak złożyć wniosek o zakup węgla od samorządu. Wnioski składać można od 9 listopada br.[koniec]

Kto może kupić węgiel wg zasad określonych w ustawie? 

Węgiel mogą kupić mieszkańcy, którzy spełniają warunki uprawniające do dodatku węglowego i w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków zaznaczyli węgiel jako główne źródło ogrzewania. 

Jaką ilość opału możesz kupić?  

Jedno gospodarstwo domowe może kupić do 1,5 tony węgla do 31 grudnia br. oraz kolejne 1,5 tony od 1 stycznia do 15 kwietnia 2023 roku.

Jaka będzie cena węgla? 

Samorząd będzie sprzedawał węgiel po cenie nie wyższej niż 2 tys. zł brutto za tonę. 

Gdzie będziesz mógł odebrać węgiel? 

Zamówiony węgiel będziesz mógł odebrać w składzie wskazanym przez urząd miasta. 

Czy będziesz musiał ponieść dodatkowe koszty? 

Nie – w przypadku osobistego odbioru węgla (własny transport). Dodatkowe koszty będziesz musiał ponieść w przypadku usług, np. transport do miejsca zamieszkania, workowanie węgla czy jego rozładunek. Koszt ten określi skład węgla. 

W jaki sposób możesz złożyć wniosek? 

Tradycyjnie:

  • Wysłać listownie na adres Urzędu Miasta Zduńska Wola przy ulicy Stefana Złotnickiego 12. 
  • W Kancelarii Urzędu Miasta przy ulicy Stefana Złotnickiego 12 w poniedziałki w godz. 7.30-17.00,  wtorki-piątki w godz. 7.30 -15.30. 
  • W Punkcie Kancelaryjnym Urzędu Miasta przy ulicy 1 Maja 5-7, w poniedziałki w godz. 13.00-17.00, wtorki-piątki w godz. 7.30-11.30.  

Elektronicznie:

  • poprzez platformę e-PUAP Urzędu Miasta, adres skrzynki: /mzdwola/SkrytkaESP 
  • poprzez Pocztę e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl 

Pamiętaj! Aby wiosek złożony elektronicznie był ważny, musi zostać podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Pobierz wniosek:

 

Masz więcej pytań? 

Skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy. 
Tel: 43 825 02 96
E-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl, wegiel@zdunskawola.pl



Załączniki:

wniosek