I. Podstawa prawna:

  • Art. 8g pkt 1 i 2, art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art.65 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw.

II. W którym biurze można załatwić sprawę?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Przestrzennej
Budynek nr 2, II piętro
Telefon kontaktowy: 43 825-02-97, 43 825-02-20, 43 825-02-21 albo 43 825-02-00 wew. 297, 220 lub 221 
e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć?

Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego (wzór do pobrania poniżej).

IV. Opłata:

Nie pobiera się opłat.

V. Termin załatwienia sprawy:

W zakresie pisma 2.1. oraz 2.2. – wniosek/uwaga do aktu planowania przestrzennego:

  • termin uchwalenia przez Radę Miasta aktu planowania przestrzennego. Odpowiedzi pisemnej nie udziela się.

W zakresie pisma 2.3. oraz 2.4. – wniosek o zmianę/sporządzenie aktu planowania przestrzennego:

  • nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

VI. Dodatkowe informacje:

Informację o rozstrzygnięciu wniosku/uwagi można uzyskać w Biurze Gospodarki Przestrzennej po uchwaleniu przez Radę Miasta aktu planowania przestrzennego.

W przypadku upoważnienia udzielonego osobie działającej w imieniu wnioskodawcy należy dołączyć upoważnienie.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożyć kompletny wniosek.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.



Załączniki: