Zgodnie z § 34 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Zduńska Wola:

  1. W skład Biura Gospodarki Przestrzennej wchodzi Dział Miejska Pracownia Urbanistyczna.
  2. Do zadań i kompetencji Działu Miejska Pracownia Urbanistyczna należy w szczególności:
    1. realizacja polityki przestrzennej na podstawie uchwalonego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta (do czasu obowiązywania studium, zgodnie z przepisami odrębnymi) w zakresie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    2. sporządzanie projektów aktów planowania przestrzennego;
    3. współpraca z organami właściwymi do opiniowania i uzgadniania projektów aktów planowania przestrzennego oraz przy wprowadzaniu do nich zadań rządowych, wojewódzkich, powiatowych;
    4. udział i współpraca przy wykonywaniu kolejnych czynności procedury sporządzania aktów planowania przestrzennego, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
    5. podawanie do publicznej wiadomości informacji o przystąpieniu do sporządzania aktów planowania przestrzennego;
    6. organizowanie konsultacji społecznych projektów aktów planowania przestrzennego z udziałem lokalnej społeczności oraz radnych Rady;
    7. podawanie do publicznej wiadomości informacji o przeprowadzeniu konsultacji społecznych projektów aktów planowania przestrzennego;
    8. przedstawianie wojewodzie uchwał Rady wraz z dokumentacją planistyczną w celu oceny zgodności z prawem;
    9. gromadzenie materiałów związanych ze sporządzanymi aktami planowania przestrzennego, przechowywanie ich oryginałów;
    10. prowadzenie rejestru aktów planowania przestrzennego;
    11. ocena aktualności planu ogólnego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym w zakresie kierunków rozwoju Miasta oraz zgodności aktów planowania przestrzennego z obowiązującymi przepisami prawa;
    12. opracowywanie wieloletnich programów sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    13. przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę aktów planowania przestrzennego;
    14. wykonywanie analiz architektoniczno-urbanistycznych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    15. inicjowanie działań planistycznych mających na celu poprawę estetyki Miasta;
    16. opracowywanie studiów przedprojektowych i koncepcji zagospodarowania przestrzennego wskazanych terenów/obszarów Miasta;
    17. realizacja zadań wynikających z ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących.
  3. Do zadań i kompetencji Biura Gospodarki Przestrzennej poza sprawami wskazanymi w ust. 2 należy w szczególności:
    1. realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także z ustawy o rewitalizacji , w tym w szczególności:
      1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy,
      2. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
      3. prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji,
      4. wydawanie wypisów i wyrysów z aktów planowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (do czasu obowiązywania studium, zgodnie z przepisami odrębnymi),
      5. wydawanie opinii i udzielanie informacji o przeznaczeniu terenów w aktach planowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (do czasu obowiązywania studium, zgodnie z przepisami odrębnymi) oraz wydanych decyzjach o warunkach zabudowy,
      6. wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w aktach planowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (do czasu obowiązywania studium, zgodnie z przepisami odrębnymi) oraz decyzji o warunkach zabudowy;
    2. prowadzenie spraw wynikających z uprawnień Prezydenta przewidzianych w przepisach ustawy Prawo budowlane, polegających na wydawaniu Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego poleceń podjęcia działań w przypadku bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia ludzi związanych z budową, utrzymaniem lub rozbiórką obiektów budowlanych;
    3. wydawanie zaświadczeń wynikających z uprawnień Prezydenta przewidzianych w przepisach ustawy Prawo budowlane o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
    4. współpraca z Biurem Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej w zakresie realizacji zadań wynikających z programu opieki nad zabytkami;
    5. opracowanie i aktualizacja planu sieci rozwoju dróg i układów komunikacyjnych, przy współpracy Biura Infrastruktury Technicznej, z zapewnieniem przepływu informacji do Biura Strategii i Rozwoju Miasta w kwestii strategii rozwoju inwestycji drogowych;
    6. współpraca z Biurem Gospodarki Nieruchomościami w zakresie projektów podziału nieruchomości;
    7. współpraca ze Stanowiskiem ds. Smart City, współpracy gospodarczej i zagranicznej w zakresie weryfikacji terenów inwestycyjnych (w zakresie obowiązujących aktów planowania przestrzennego);
    8. współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (w zakresie obowiązujących aktów planowania przestrzennego);
    9. koordynacja prac Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.

Przy znakowaniu spraw Biuro używa symbolu „GP”, natomiast Dział Miejska Pracownia Urbanistyczna - „GP.MPU”.

Piotr Ignaczewski

Dyrektor Biura
Budynek nr 2, pok. 210
Telefon kontaktowy: 43 825-02-17 lub 43 825-02-00 wew. 217 
Adres e-mail: p.ignaczewski@zdunskawola.pl

Sylwia Kosecka

Inspektor 
Budynek nr 2, pok. 209
Telefon kontaktowy: 43 825-02-19 lub 43 825-02-00 wew. 219
Adres e-mail: s.kosecka@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • wykonywanie wstępnych analiz urbanistycznych;
  • przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy;
  • prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy;
  • przygotowywanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby;
  • przygotowywanie decyzji o zmianie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
  • przygotowywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie zaświadczeń o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowywanie informacji, opinii o przeznaczeniu terenu, lokalizacji inwestycji oraz innych pism związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym;
  • wydawanie kopii dokumentów uwierzytelnionych/nieuwierzytelnionych.

Beata Krakowska

Inspektor 
Budynek nr 2, pok. 209
Telefon kontaktowy: 43 825-02-19 lub 43 825-02-00 wew. 219 
Adres e-mail: b.krakowska@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • wykonywanie wstępnych analiz urbanistycznych;
  • przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy;
  • prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy;
  • przygotowywanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby;
  • przygotowywanie decyzji o zmianie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
  • przygotowywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie zaświadczeń o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowywanie informacji, opinii o przeznaczeniu terenu, lokalizacji inwestycji oraz innych pism związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym;
  • wydawanie kopii dokumentów uwierzytelnionych/nieuwierzytelnionych.

Katarzyna Banasiak

Inspektor 
Budynek nr 2, pok. 209
Telefon kontaktowy: 43 825-02-19 lub 43 825-02-00 wew. 219 
Adres e-mail: k.banasiak@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • wykonywanie wstępnych analiz urbanistycznych;
  • przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy;
  • prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy;
  • przygotowywanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby;
  • przygotowywanie decyzji o zmianie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
  • przygotowywanie informacji, opinii o przeznaczeniu terenu, lokalizacji inwestycji oraz innych pism związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym;
  • wydawanie kopii dokumentów uwierzytelnionych/nieuwierzytelnionych.

Krzysztof Swarzyński

Podinspektor 
Budynek nr 2, pok. 210
Telefon kontaktowy: 43 825-02-18 lub 43 825-02-00 wew. 218
Adres e-mail: k.swarzynski@zdunskawola.pl


Dział Miejska Pracownia Urbanistyczna


Marzena Ogińska

Kierownik Działu Miejska Pracownia Urbanistyczna
Budynek nr 2, pok. 208
Telefon kontaktowy: 43 825-02-97 lub 43 825-02-00 wew. 297
Adres e-mail: m.oginska@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • opracowywanie projektów planów miejscowych oraz zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pod kierunkiem osoby posiadającej uprawnienia urbanistyczne w zakresie dotyczącym map do studium i rysunków planów miejscowych oraz tekstów w formie przewidzianej przepisami ustawy o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym;
  • prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta.

Karina Durka

Inspektor 
Budynek nr 2, pok. 207
Telefon kontaktowy: 43 825 02 21 lub 43 825 02 00 wew. 221
Adres e-mail: k.durka@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • opracowywanie projektów planów miejscowych oraz zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pod kierunkiem osoby posiadającej uprawnienia urbanistyczne w zakresie dotyczącym map do studium i rysunków planów miejscowych oraz tekstów w formie przewidzianej przepisami ustawy o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym;
  • prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta.

Joanna Kaniewska

Inspektor
Budynek nr 2, pok. 207
Telefon kontaktowy: 43 825-02-20 lub 43 825-02-00 wew. 220
Adres e-mail: j.kosecka@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • opracowywanie projektów planów miejscowych oraz zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pod kierunkiem osoby posiadającej uprawnienia urbanistyczne w zakresie dotyczącym map do studium i rysunków planów miejscowych oraz tekstów w formie przewidzianej przepisami ustawy o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym;
  • prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta.

Patrycja Piorun-Masłowska

Inspektor
Budynek nr 2, pok. 207 
Telefon kontaktowy: 43 825-02-20 lub 43 825-02-00 wew. 220
Adres e-mail: p.piorun-maslowska@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • opracowywanie projektów planów miejscowych oraz zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pod kierunkiem osoby posiadającej uprawnienia urbanistyczne w zakresie dotyczącym map do studium i rysunków planów miejscowych oraz tekstów w formie przewidzianej przepisami ustawy o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym;
  • prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta;
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta.

Kinga Salamon

Podinspektor
Budynek nr 2, pok. 208
Telefon kontaktowy: 43 825-02-97 lub 43 825-02-00 wew. 297
Adres e-mail: k.salamon@zdunskawola.pl

Kompetencje:

  • opracowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian, zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta wraz z prowadzeniem procedur formalno-prawnych oraz innych dokumentów planistycznych;
  • prowadzenie rejestrów, wykazów, ewidencji;
  • archiwizacja dokumentów.

Joanna Sziło

Inspektor
Budynek nr 2, pok. 207 
Telefon kontaktowy: 43 825-02-20 lub 43 825-02-00 wew. 220
Adres e-mail: j.szilo@zdunskawola.pl


Lista spraw prowadzonych przez Biuro dostępna jest pod adresem:

https://bip.zdunskawola.pl/sprawy-do-zalatwienia/szukaj?category_id=-1&unit_id=7







[start] [koniec]