I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Biurze Edukacji i Spraw Społecznych Dział Zdrowia i Polityki Społecznej

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Edukacji i Spraw Społecznych Dział Zdrowia i Polityki Społecznej
Budynek nr 4, I piętro, pok. 412
Telefon kontaktowy: 43 825-02-00 wew. 262 lub 43 825-02-62
e-mail: m.nowinska@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

Wypełniony wniosek o rezygnację z korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży.

IV. Termin załatwienia sprawy:

W zależności od zgłoszonej we wniosku daty rezygnacji z korzystania z zezwoleń.

V. Dodatkowe informacje:

Przedsiębiorca winien zgłaszać organowi zezwalającemu zmiany stanu faktycznego i prawnego w stosunku do danych zawartych w zezwoleniu, w terminie 14 dni od dnia powstania zmiany.

VI. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

Złożyć pisemny wniosek wraz z załącznikami wymienionymi w pkt III w Biurze Edukacji i Spraw Społecznych Dział Zdrowia i Polityki Społecznej.



Załączniki:

Wniosek zawiadomienie o rezygnacji z korzystania z zezwoleń na sprzedaż alkoholu.doc
Wniosek zawiadomienie o rezygnacji z korzystania z zezwoleń na sprzedaż alkoholu.pdf