I. Podstawa prawna:

  • Art. 71 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Przestrzennej
Budynek nr 2, II piętro
Telefon kontaktowy: 43 825-02-17, 43 825-02-18, 43 825-02-19 lub 43 825-02-00 wew. 217, 218, 219
e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej

IV. Opłata:

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł wpłacona na konto Miasta Zduńska Wola.

Nie podlega opłacie skarbowej:

  • wydanie zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego

Zwalnia się od opłaty skarbowej:

  • jednostki budżetowe
  • jednostki samorządu terytorialnego

V. Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

  • Wnioskodawca przy składaniu wniosku powinien określić sposób odbioru dokumentu.
  • W przypadku upoważnienia udzielonego osobie działającej w imieniu wnioskodawcy należy dołączyć upoważnienie.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

Złożyć kompletny wniosek sporządzony zgodnie z objaśnieniami opisanymi powyżej wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej.

VIII. Tryb odwoławczy:

Na postanowienie odmawiające wydania zaświadczenia stronie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Zduńska Wola, w terminie 7 dni od jego doręczenia.



Załączniki:

Wniosek - MPZP - zaświadczenie o zgodności.docx
Wniosek - MPZP - zaświadczenie o zgodności.pdf