I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego.

II. W którym biurze można załatwić sprawę?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii - budynek nr 1 (parter), poniedziałek-piątek: 7:30 - 15:30

Sprawy merytorycznie załatwia Biuro Strategii i Rozwoju Miasta, ul. Stefana Złotnickiego 12

Telefon kontaktowy: 43 825-02-63 lub 43 825-02-00 wew. 263
Adres e-mail: a.fraj@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć?

  • Wniosek o wydanie duplikatu

IV. Opłata:

  • 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony

V. Termin załatwienia sprawy:

  • Niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

Brak

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę?

  1. Złożyć wypełniony wniosek o wydanie duplikatu wraz z załączonym dowodem wpłaty. Druki formularza wniosku są dostępne w Kancelarii.
  2. Wybrać sposób odbioru zaświadczenia (osobisty odbiór w biurze czy też dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru).

VIII. Tryb odwoławczy:

Brak.