I. Podstawa prawna:

Brak

II. W którym wydziale można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Biurze Dochodów

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Dochodów
Budynek nr 4, parter, pok. 402
Telefony: Dyrektor Biura 43 825-02-00 wew. 259 lub (pracownicy) 257 oraz 43 825-02-59 lub Pracownicy 43 825-02-57

e-mail: m.mielczarkowska@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

Kwestionariusz dotyczący okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników, okresów podlegających zaliczeniu oraz wysokości opłaconych składek wymagany przez ubezpieczyciela (ZUS lub KRUS).

IV. Opłata:

Brak

V. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

W celu uzyskania zaświadczenia należy podać:

  • adres gospodarstwa, którego ma dotyczyć zaświadczenie
  • datę urodzenia wnioskodawcy.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  1. Złożyć kwestionariusz.
  2. Wybrać sposób dostarczenia zaświadczenia (dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór decyzji w Biurze Obsługi Interesantów)

VIII. Tryb odwoławczy:

Brak