I. Podstawa prawna:

  • Art. 47a ust.1 pkt. 1 i Art. 47b ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 417
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 210 lub 43 825-02-10

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Wniosek od właściciela nieruchomości lub osoby faktycznie władającej (do pobrania poniżej)

  2. Załączniki: (przyjmujemy kserokopie – oryginały do wglądu):

    • aktualna odbitka z mapy ewidencji gruntów z zaznaczonymi działkami, obrazującymi usytuowanie budynku bądź mapa uzupełniająca z projektem podziału działek, stanowiącymi przedmiot sprawy;

    • inne dokumenty:
      - kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.

IV. Opłata:

Nie pobiera się.

V. Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola lub Biurze prowadzącym sprawę.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  1. Złożyć wypełniony wniosek z załącznikami.

  2. Wybrać sposób odbioru dokumentu: dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór dokumentu w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola.

VII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.



Załączniki:

Wniosek - numeracja porządkowa.doc