I. Podstawa prawna:

  • Art. 47a ust.1 pkt. 1 i Art. 47b ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 417
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 210 lub 43 825-02-10

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

1. Wniosek od właściciela nieruchomości lub osoby faktycznie władającej (do pobrania poniżej);

2. Załączniki: (kserokopie – oryginały do wglądu):

  • aktualna kserokopia z mapy ewidencji gruntów z zaznaczonymi działkami, obrazującymi usytuowanie budynku bądź mapa uzupełniająca z projektem podziału działek, stanowiącymi przedmiot sprawy;
  • inne dokumenty: kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.

IV. Opłata:

Nie pobiera się.

V. Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

W przypadku złożenia niekompletnego wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia i złożenia w Biurze prowadzącym sprawę.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

1. Złożyć wypełniony wniosek z załącznikami;

2. Wybrać sposób odbioru dokumentu: dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór dokumentu w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola.

VII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.



Załączniki: