I. Podstawa prawna:

  • Art. 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 417
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 210 lub 43 825-02-10

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Wniosek od właściciela nieruchomości lub osoby faktycznie władającej

  2. Załączniki: (przyjmujemy kserokopie – oryginały do wglądu):

    • Dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z KW - do pobrania w Sądzie Rejonowym w Zduńskiej Woli - Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Żeromskiego nr 19, akt notarialny),

IV. Opłata:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17,- zł.

Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Miasta Zduńska Wola - za pośrednictwem Banków bądź Poczty.

V. Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola lub Biurze prowadzącym sprawę.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

Złożyć wypełniony wniosek z załącznikami.

Wybrać sposób odbioru dokumentu: dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór dokumentu w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.



Załączniki: