I. Podstawa prawna:

  • Statut Miasta Zduńska Wola
  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii - budynek nr 2 (parter), poniedziałek: 7:30 - 17:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30.

Sprawy merytorycznie załatwia Biuro Strategii i Rozwoju Miasta, ul. Stefana Złotnickiego 12, budynek nr 4 (I piętro), pok. 419.

Telefon kontaktowy: 43 825-02-86 lub 43 825-02-00 wew. 286
Adres e-mail: k.majchrzak@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Dokładnie wypełniony wniosek

  2. Załącznik z projektem związanym z wykorzystaniem herbu

IV. Opłata:

Brak

V. Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni z uwzględnieniem przedłużenia tego terminu z uwagi na obowiązek przedstawienia wniosku Radzie Miasta.

VI. Dodatkowe informacje:

  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesantów lub Biurze prowadzącym sprawę.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  • Złożyć wypełniony wniosek wraz z załącznikami.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.



Załączniki: