I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Zawiadomienie należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Budynek nr 3, pok. 309
Telefon kontaktowy: 43 825-02-43 lub 43 825-02-00 wew. 243

e-mail: d.linowiecki@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  • Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej

IV. Opłata:

Brak opłat

V. Termin załatwienia sprawy:

  1. W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń nie udziela się odpowiedzi.
  2. Decyzję zakazującą odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

VI. Dodatkowe informacje:

  1. Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
  2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii lub Biurze prowadzącym sprawę.
  3. Pomieszczenia, obiekty lub miejsca, w których odbywają się imprezy, a także urządzenia techniczne używane przy ich organizowaniu lub w trakcie ich odbywania, powinny odpowiadać wymaganiom przewidzianym prawem, dlatego organ samorządu terytorialnego może zażądać załączenia do zawiadomienia zaświadczenia właściwego organu o spełnieniu tych wymagań.

VII. Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję odmowną (odwołanie składa się w Kancelarii – budynek nr 1). Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.



Załączniki: