I. Podstawa prawna:

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Ewidencji i Dowodów Osobistych
Budynek nr 1, pok. 110 
Tel. 43 825-02-00 wew. 235 lub 236 oraz 43 825-02-35 lub 43 825-02-36
e-mail: a.danielewicz@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

Podanie z umotywowanym wyjaśnieniem, dlaczego wnioskodawca nie mógł tego obowiązku dokonać, w trybie rejestracyjnym.

  • wypełniony formularz (druk) meldunkowy 

IV. Opłata:

  • Opłata skarbowa za wydanie decyzji wynosi 10 zł, wpłata na konto Urzędu Miasta lub bezgotówkowo na miejscu.

V. Termin załatwienia sprawy:

Załatwienie sprawy - wydanie decyzji administracyjnej - następuje w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów.

VI. Dodatkowe informacje:

Brak

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

Po złożeniu podania przeprowadza się szczegółowe postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, ustaleniach dokonanych przez organy Policji, przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej, wizji lokalnych.

VIII. Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Łódzkiego w Łodzi, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Zduńska Wola.

Odwołanie wolne od opłaty skarbowej.



Załączniki:

Zgłoszenie pobytu stałego.pdf
Zgłoszenie pobytu czasowego.pdf
Klauzula informacyjna - przetwarzanie danych osobowych - ewidencja ludności.pdf