Tę sprawę możesz załatwić elektronicznie:


Załatw sprawę w sposób tradycyjny:

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.)

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w:
Biuro Ewidencji i Dowodów Osobistych
Budynek nr 3, I piętro, pok. 305
Tel. 43 825-02-00 wew. 235 lub 236 oraz 43 825-02-35 lub 43 825-02-36

e-mail: a.danielewicz@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

Druki do pobrania w Biurze Ewidencji i Dowodów Osobistych

  1. Wypełniony druk

    - "zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego"
    lub
    - "zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego"

    dla dorosłych i dzieci, zawierający podpis osoby wymeldowującej się (w imieniu nieletniego rodzic).

  2. Dowody osobiste osób wymeldowujących się.

IV. Opłata:

V. Termin załatwienia sprawy:

Od ręki

VI. Dodatkowe informacje:

Potwierdzenie wymeldowania z pobytu stałego/czasowego wydawane jest w formie zaświadczenia.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć osobiście lub przez pełnomocnik legitymującego się pełnomocnictwem, po okazaniu dowodu osobistego w Biurze Ewidencji i Dowodów Osobistych.

VIII. Tryb odwoławczy:

Brak

Uwagi:

Wymeldowanie można również zgłosić drogą elektroniczną przez EPUAP.



Załączniki:

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
Klauzula informacyjna - przetwarzanie danych osobowych - ewidencja ludności.pdf