I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.)

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Biurze Dochodów

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Dochodów
Budynek nr 4, parter, pok. 402
Telefon: 43 825-02-57 lub 43 825-02-00 wew. 257

e-mail: m.mielczarkowska@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

Wniosek o wydanie duplikatu decyzji w sprawie podatku od nieruchomości/rolnego/łącznego zobowiązania pieniężnego

IV. Opłata:

V. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

Brak

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  1. Złożyć wypełniony wniosek

  2. Dokonać opłaty skarbowej, dowód wpłaty dołączyć do wniosku.

  3. Wybrać sposób dostarczenia decyzji (dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór decyzji w Biurze Obsługi Interesantów)

VIII. Tryb odwoławczy:

Brak



Załączniki: