I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Uchwała nr XLV/462/17 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 27 października 2017 r. w sprawie określenia zasad sprzedaży, na rzecz najemców, samodzielnych lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Zduńska Wola oraz warunków udzielania bonifikat i wysokości ich stawek procentowych

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I pietro, pok. nr 416
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 211 lub 43 825-02-11

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego na rzecz głównych najemców - głównego najemcy, w którym muszą być podane informacje przez TBS, ul. Kościelna nr 8 oraz Biuro Ewidencji i Dowodów Osobistych Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, budynek nr 3, pokój nr 305.

  2. Załączniki:

    • Tytuł prawny do lokalu

    • Kserokopia aktu zgonu w przypadku gdy jeden z małżonków nie żyje.

IV. Opłata:

Nie pobiera się.

V. Termin załatwienia sprawy:

Do 3 miesięcy od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z Kpa nie mają zastosowania

VI. Dodatkowe informacje:

  1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola lub Biurze prowadzącym sprawę.

  2. Tryb odwoławczy nie przysługuje.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  1. Złożyć wypełniony wniosek z załącznikami.

  2. O kolejnych czynnościach podejmowanych w toku postępowania Wnioskodawca jest informowany odrębnymi pismami.

  3. Postępowanie kończy się sporządzeniem aktu notarialnego.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.



Załączniki: