I.Podstawa prawna:

  • Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy I Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest
  • Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest
  • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
  • Uchwała nr XLIV/732/21 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 22 grudnia 2021 r. w sprawie aktualizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Zduńska Wola na lata 2015-2032. 
  • Uchwała nr LV/872/22 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 22 września 2022 r. w sprawie Regulaminu finansowania zadań z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Zduńska Wola.

II. W którym biurze można załatwić sprawę?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.

Sprawy merytoryczne załatwia:
Biuro Zarządzania Energią i Ochrony Środowiska
ul. Stefana Złotnickiego 3, I piętro, pok. 501

Telefon kontaktowy: 43 825 02 65 lub 43 825 02 00 wew. 265
e-mail: a.kowalska@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć:

Wniosek o udzielenie dofinansowania na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest (załącznik nr 1 do regulaminu finansowania zadań z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Zduńska Wola) wraz z załącznikami wymienionymi we wniosku.

IV. Dodatkowe informacje:

  1. O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby fizyczne.
  2. W przypadku braków formalnych wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich wypełnienia.

V. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożyć wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.



Załączniki:

Wniosek o udzielenie dofinansowania na demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.pdf
Regulamin finansowania zadań z zakresu wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Zduńska Wola.pdf
Uchwała nr LV_872_22 Rady Miasta Zduńska Wola.pdf