I. Podstawa prawna:

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii.

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Zarządzania Energią i Ochrony Środowiska
ul. Stefana Złotnickiego 3, I piętro
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 265 lub 43 825-02-65

e-mail: a.kowalska@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. wniosek o przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiot;
  2. oświadczenie inwestora, który uzyskał decyzję, że wyraża zgodę na przeniesienie decyzji na rzecz innego przedsiębiorcy;
  3. oświadczenie wnioskodawcy występującego o przeniesienie ww. decyzji w miejsce dotychczasowego inwestora o przyjęciu warunków zawartych w tej decyzji;
  4. opcjonalnie - pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej lub prawnej działającej w imieniu wnioskodawcy, wraz z wymaganą opłata skarbową;
  5. dowód uiszczenia opłaty skarbowej, w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.

IV. Opłata skarbowa w wysokości:

105,00 zł - za przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
17,00 zł - za pełnomocnictwo

V. Termin załatwienia sprawy:

Decyzja jest wydawana w ciągu miesiąca od złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

VI. Dodatkowe informacje:

W przypadku braków formalnych wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

VII. Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Prezydenta Miasta.



Załączniki: