I. Podstawa prawna:

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Biurze Dochodów

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Dochodów
Budynek nr 4, parter, pok. 402
Telefony: Dyrektor Biura 43 825-02-00 wew. 259 lub (pracownicy) 255 oraz 43 825-02-59 lub Pracownicy 43 825-02-55

e-mail: m.mielczarkowska@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzającego stan zaległości

  2. Dowód wpłaty

IV. Opłata:

V. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

Brak.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  1. Złożyć wypełniony wniosek

  2. Dokonać opłaty skarbowej, dowód wpłaty dołączyć do wniosku.

  3. Wybrać sposób dostarczenia zaświadczenia (dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór decyzji w Biurze Dochodów)

VIII. Tryb odwoławczy:

W przypadku odmowy wydania zaświadczenia organ podatkowy wydaje postanowienie, na które służy zażalenie. Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu w ciągu 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.



Załączniki: