I. Podstawa prawna:

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Biurze Dochodów

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Dochodów
Budynek nr 4, parter, pok. 410
Telefony: Dyrektor Biura 43 825-02-00 wew. 259 lub (pracownicy) 258 oraz 43 825-02-59 lub Pracownicy 43 825-02-58

e-mail: m.mielczarkowska@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Wniosek o zwrot opłaty skarbowej

  2. Dokumenty potwierdzające słuszność żądania.

IV. Opłata:

Brak

V. Termin załatwienia sprawy:

1 miesiąc, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu 2 miesięcy

VI. Dodatkowe informacje:

  1. W przypadku niezałatwienia sprawy sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy.

  2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

Złożyć wypełniony wniosek wraz z załącznikami

VIII. Tryb odwoławczy:

Brak



Załączniki:

Wniosek o zwrot opłaty skarbowej - WND09.doc
Wniosek o zwrot opłaty skarbowej - WND09.pdf