Interpelacja w sprawie: poprawy sposobu obsługi mieszkańców Miasta i Powiatu Zduńskowolskiego w placówce PGE Zduńska Wola przy ulicy Przemysłowej 31. W obecnym stanie mimo starań pracowników spółki mieszkańcy miasta i powiatu czekają w długich kolejkach, nie zawsze są w stanie załatwić sprawę za pierwszym razem, więc to oczekiwanie powtarza się. Sala obsługi mieszkańców jest na tyle mała, że nie ma ani swobody w zapoznaniu się z warunkami proponowanych usług, ani przestrzeni właściwej do obsługi takiej liczby mieszkańców, a już na pewno nie można mówić o zapewnieniu ochrony danych osobowych. Osoby starsze, niedosłyszące często muszą głośno podawać swoje dane osobowe, co nie jest ani komfortowe, ani bezpieczne. Dodatkowo mieszkańcy narzekają na brak wystarczającej liczby udostępnionych im miejsc parkingowych na terenie spółki. To wszystko skłoniło mnie do poparcia ich oczekiwań względem spółki PGE i proszę Pana Prezydenta o przesłanie tej interpelacji zgodnie z kompetencją.



Załączniki:

RM.0003.57.2023 - odpowiedź.pdf
RM.0003.57.2023 - odpowiedź II.pdf
RM.0003.57.2023 - załącznik do odpowiedzi II.pdf