I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii - budynek nr 1 (parter).

Sprawy merytorycznie załatwia Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej, ul. Stefana Złotnickiego 12, budynek nr 4 (I piętro), pok. 412.

Telefon kontaktowy: 43 825 02 86 lub 43 825 02 00 wew. 286
Adres e-mail: k.majchrzak@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Dokładnie wypełniony wniosek
  2. Załącznik z projektem z wykorzystaniem herbu

IV. Opłata:

Brak

V. Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dnia z uwzględnieniem przedłużenia tego terminu z uwagi na obowiązek przedstawienia wniosku Radzie Miasta.

VI. Dodatkowe informacje:

  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola - budynek nr 1 (parter), poniedziałek: 7:30 - 17:00, wtorek - piątek: 7:30 - 15:30.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  • Złożyć wypełniony wniosek wraz załącznikami.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.



Załączniki:

Wniosek - zgoda na używanie Herbu Miasta Zduńska Wola.docx