Informacja o przebiegu rozpatrzenia petycji
Petycja nr 11/2018

1. Data złożenia petycji 07.11.2018
2. Przedmiot petycji

Dokonanie analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym użytkowaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia w formie, o której mowa w art. 10a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

3. Skan petycji  
4. Dane podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest składana Wyłączenie jawności w związku z niewyrażeniem zgody o której mowa w art. 4 ust. 3 Ustawy o petycjach
5. Przewidywany termin oraz sposób załatwienia petycji Zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
6. Opinie zasięgnięte w przedmiocie petycji  
7. Wezwania/ Ogłoszenia  
8. Zawiadomienie o sposobie załatwienia petycji  


Załączniki:

Petycja nr 11-2018 - skan.pdf
Petycja nr 11-2018 - odpowiedź.doc
Petycja nr 11-2018 - odpowiedź (skan).pdf