Informacja o przebiegu rozpatrzenia petycji
Petycja nr 11/2019

1. Data złożenia petycji 14.10.2019
2. Przedmiot petycji

1.Dokonanie analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów - dot. płatności bezgotówkowych.

2.Przekazanie wniosku do wszystkich podległych Gminie Jednostek Organizacyjnych: Szkół, Spółek Komunalnych, Zakładów Budżetowych, Instytucji Kultury i związanych z opieką społeczną, etc.

3.

Skan petycji

 
4. Dane podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest składana 1 Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego Prezes Zarządu Robert Łaniewski
5. Przewidywany termin oraz sposób załatwienia petycji Zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
6. Opinie zasięgnięte w przedmiocie petycji  
7. Wezwania/ Ogłoszenia  
8. Zawiadomienie o sposobie załatwienia petycji  

 

1 w przypadku wyrażenia zgody na publikację danych osobowych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta



Załączniki:

Petycja nr 11-2019 - skan.pdf
Petycja nr 11-2019 - odpowiedź.docx
Petycja nr 11-2019 - odpowiedź (skan).pdf