RM.0003.29.2021
Typ wystąpienia | Interpelacja |
---|---|
Nr sprawy | RM.0003.29.2021 |
Tożsamość radnego | Łukasz Gędek |
w sprawie | egzekwowania przez Prezydenta Miasta Zduńskiej Woli przepisów zawartych w uchwale nr XXV/295/12 Rady Miasta o miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego |
Interpelacja w sprawie: egzekwowania przez Prezydenta Miasta Zduńskiej Woli przepisów zawartych w uchwale nr XXV/295/12 Rady Miasta z 28 czerwca 2012 r. o miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego a szczególnie fragmentu: „§ 10. Na obszarze objętym planem w zakresie umieszczania reklam i informacji wizualnej ustala się: (…)
3) w stosunku do reklam i szyldów umieszczanych na budynkach:
a) obowiązek umieszczania reklam i szyldów w przestrzeni parteru (…);”
Proszę o podanie terminu usunięcia reklam i szyldów umieszczonych powyżej parteru na budynkach przy placu Wolności, niezgodnych z zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z § 27 uchwały wykonanie powierza się Prezydentowi Miasta Zduńskiej Woli.