W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

RM.0003.29.2021

Szczegóły
Typ wystąpienia Interpelacja
Nr sprawy RM.0003.29.2021
Tożsamość radnego Łukasz Gędek
w sprawie egzekwowania przez Prezydenta Miasta Zduńskiej Woli przepisów zawartych w uchwale nr XXV/295/12 Rady Miasta o miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

Interpelacja w sprawie:  egzekwowania przez Prezydenta Miasta Zduńskiej Woli przepisów zawartych w uchwale nr XXV/295/12 Rady Miasta z 28 czerwca 2012 r. o miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego a szczególnie fragmentu: „§ 10. Na obszarze objętym planem w zakresie umieszczania reklam i informacji wizualnej ustala się: (…)
3) w stosunku do reklam i szyldów umieszczanych na budynkach:
a) obowiązek umieszczania reklam i szyldów w przestrzeni parteru (…);” 

Proszę o podanie terminu usunięcia reklam i szyldów umieszczonych powyżej parteru na budynkach przy placu Wolności, niezgodnych z zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z § 27 uchwały wykonanie powierza się Prezydentowi Miasta Zduńskiej Woli. 

Załączniki

Powiadom znajomego