W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego nr GKN-I.6820.1.6.2024

Zduńska Wola, dnia 28 czerwca 2024 r.

STAROSTA ZDUŃSKOWOLSKI
GKN-I.6820.1.6.2024

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) - zwana dalej „kpa”,

z a w i a d a m i a m

o wszczęciu postępowania administracyjnego, na wniosek Prezydenta Miasta Zduńska Wola, w sprawie wydania decyzji w myśl art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 140), w celu uznania za mienie gromadzkie gruntu położonego w: • obrębie 17 miasta Zduńska Wola, oznaczonego w ewidencji gruntów numerem działki 11/8; która stanowi drogę w dawnej wsi Rozomyśl – przyłączoną do granic miasta Zduńska Wola.
Jednocześnie informuję, że strony mają prawo wziąć czynny udział w postępowaniu i zapoznać z jego przebiegiem, a także na podstawie art. 73 kpa strony mają prawo wglądu w akta sprawy, które dostępne są w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli, ul. Królewska 10, pok. nr 7a oraz wypowiedzenia się w sprawie przed jej ostatecznym rozstrzygnięciem.

P o u c z e n i e

W przypadku gdy stroną lub innym uczestnikiem postępowania jest podmiot publiczny obowiązany do udostępniania i obsługi elektronicznej skrzynki podawczej na podstawie art. 16 ust. 1a ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 307), doręczenia dokonuje się na elektroniczną skrzynkę podawczą tego podmiotu.
Obowiązkiem stron oraz ich pełnomocników, wynikającym z art. 41 § 1 „kpa”, jest zawiadomienie organu administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Ponadto informuję, że sprawa nie może zostać rozpatrzona w terminie, o którym mowa w art. 35 kpa, dlatego zgodnie z art. 36 kpa wyznaczam termin rozpatrzenia do dnia 31 sierpnia 2024 r.
Sprawę prowadzi Główny specjalista Dariusz Tomczyk - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami. Informację o przebiegu sprawy, można uzyskać pod numerem telefonu 43-824-42-57.

Załączniki

Powiadom znajomego