Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego
Data: 22 lipca 2024 r.
Nasz znak: GP.6733.7.2024.SK
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.)
podaję do publicznej wiadomości
informację o wydanej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 6/2024 z dnia 22.07.2024 r., znak: GP.6733.7.2024.SK, dla inwestycji polegającej na przebudowie pętli autobusowej, na terenie położonym w Zduńskiej Woli, u zbiegu ulic Paprockiej i Zduńskiej, w ramach części działek o nr ewid. gruntów 248, 249 i 347 (obr. 13).
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego dzień 23.07.2024 r. wskazuje się jako ten, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zduńska Wola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu. Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia wskazanego powyżej terminu.
Niniejsza decyzja została wydana po uzgodnieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Zduńskiej Woli pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych, Powiatowym Zarządem Dróg w Zduńskiej Woli w odniesieniu do obszaru przyległego do pasa drogowego oraz Prezydentem Miasta Zduńska Wola w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego.
Z treścią ww. dokumentów można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Zduńska Wola przy ul. S. Złotnickiego 12, jednakże z zaleceniem kontaktu telefonicznego: 43 825 02 19 lub mailowego: urzad_miasta@zdunskawola.pl.
wz. Prezydenta Miasta
Zastępca Prezydenta Miasta
Paweł Szewczyk
Obwieszczenie zamieszczono:
- tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Zduńska Wola
- strona BIP Urzędu