Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Data: 14 listopada 2024 r.
Nasz znak: GP.6730.88.2024.BK
Dotyczy: wniosku o ustalenie warunków zabudowy
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 § 1, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)
podaję do publicznej wiadomości
informację o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na nadbudowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie położonym w Zduńskiej Woli przy ul. Marii Konopnickiej 18 i 20, obejmującym działkę o nr ewid. gruntów 108/1 oraz części działek o nr ewid. gruntów 70/1, 71/1, 109/1 (obr. 14).
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego dzień 14 listopada 2024 r. wskazuje się jako ten, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zduńska Wola oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu. Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia wskazanego powyżej terminu.
Informuje się wszystkie strony postępowania o uprawnieniach wynikających z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Zduńska Wola przy ul. S. Złotnickiego 12, a także wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów oraz zgłoszenia żądań, jednakże z zaleceniem kontaktu telefonicznego: 43 825 02 19 lub mailowego: urzad_miasta@zdunskawola.pl. W trakcie trwania postępowania strony mogą składać uwagi i wnioski w sprawie wszczętego postępowania na piśmie w Urzędzie Miasta Zduńska Wola przy ul. S. Złotnickiego 12.
Z up. Prezydenta Miasta
Piotr Ignaczewski
Dyrektor Biura Gospodarki Przestrzennej
Obwieszczenie zamieszczono:
- tablica ogłoszeń Urzędu
- strona BIP Urzędu