Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego
Data: 2 grudnia 2024 r.
Nasz znak: GP.6730.88.2024.BK
Dotyczy: wniosku o ustalenie warunków zabudowy
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)
podaję do publicznej wiadomości
informację o wydanej decyzji o warunkach zabudowy nr 101/2024 z dnia 2 grudnia 2024 r., znak: GP.6730.88.2024.BK, dla inwestycji polegającej na nadbudowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie położonym w Zduńskiej Woli przy ul. Marii Konopnickiej 18 i 20, obejmującym działkę o nr ewid. gruntów 108/1 oraz części działek o nr ewid. gruntów 70/1, 71/1, 109/1 (obr. 14).
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego dzień 2 grudnia 2024 r. wskazuje się jako ten, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zduńska Wola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu. Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od wskazanego powyżej terminu.
Niniejsza decyzja została wydana po uzgodnieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Zduńskiej Woli pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych oraz Prezydentem Miasta Zduńska Wola w odniesieniu do obszaru przyległego do pasa drogowego.
Z treścią ww. dokumentów można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Zduńska Wola przy ul. S. Złotnickiego 12, jednakże z zaleceniem kontaktu telefonicznego: 43 825 02 19 lub mailowego: urzad_miasta@zdunskawola.pl.
Z up. Prezydenta Miasta
Piotr Ignaczewski
Dyrektor Biura Gospodarki Przestrzennej
Obwieszczenie zamieszczono:
- tablica ogłoszeń Urzędu
- strona BIP Urzędu