W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Konsultacje społeczne w sprawie koncepcji dróg na osiedlu Jana Pawła II

OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Zduńska Wola (inicjator konsultacji) zaprasza mieszkańców osiedla Jana Pawła II w Zduńskiej Woli do uczestnictwa w konsultacjach społecznych, których przedmiotem jest koncepcja budowy dróg na osiedlu Jana Pawła II w Zduńskiej Woli, zwana dalej „Dokumentacją”.

Konsultacje społeczne przeprowadzone będą na podstawie art. 5a ust. 1 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 i 572), § 10 załącznika do uchwały nr V/35/11 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 27 stycznia 2011 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego Nr 70, poz. 617 i 618) oraz w związku z zarządzeniem nr 147/23 Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 8 maja 2023 r. w sprawie uruchomienia procesu konsultacji społecznych dotyczących koncepcji budowy dróg na osiedlu Jana Pawła II w Zduńskiej Woli, zmienionym zarządzeniem nr 152/23 Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 12 maja 2023 r.

Konsultacje dotyczą osób mieszkających na osiedlu Jana Pawła II w Zduńskiej Woli, zwanych dalej „Mieszkańcami”.

Celem konsultacji jest pozyskanie opinii Mieszkańców na temat Koncepcji oraz dyskusja na temat proponowanych rozwiązań.

Konsultacje odbędą się w formie otwartego spotkania z Mieszkańcami, które odbędzie się w dniu 30 maja 2023 roku o godz. 16:00 w Powiatowym Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Zduńskiej Woli przy ul. Dolnej 41, planowane zakończenie spotkania o godz. 17.00.

Konsultacje przeprowadzi Komisja Konsultacyjna w składzie:

1) Paweł Szewczyk - przewodniczący Komisji;
2) Piotr Borkiewicz - zastępca przewodniczącego Komisji;
3) Wioleta Nalbert - Kos - sekretarz Komisji;
4) Edyta Michalak - członek Komisji;
5) Paweł Sternik - członek Komisji;
6) Krzysztof Sylla - członek Komisji,

przy udziale Wykonawcy dokumentacji projektowej opracowanej na przedmiotowe zadanie.

Porządek spotkania:

  1. Otwarcie spotkania.
  2. Zaprezentowanie opracowanej przez projektanta Koncepcji.
  3. Dyskusja na temat zaproponowanych w Koncepcji rozwiązań technicznych.
  4. Zamknięcie spotkania.

Załączniki

Powiadom znajomego