Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | zagospodarowanie przestrzenne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Gospodarki Przestrzennej |
I. Podstawa prawna:
- Art. 8g pkt 1 i 2, art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art.65 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw.
II. W którym biurze można załatwić sprawę?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Przestrzennej
Budynek nr 2, II piętro
Telefon kontaktowy: 43 825-02-97, 43 825-02-20, 43 825-02-21 albo 43 825-02-00 wew. 297, 220 lub 221
e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć?
Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego (wzór do pobrania poniżej).
IV. Opłata:
Nie pobiera się opłat.
V. Termin załatwienia sprawy:
W zakresie pisma 2.1. oraz 2.2. – wniosek/uwaga do aktu planowania przestrzennego:
- termin uchwalenia przez Radę Miasta aktu planowania przestrzennego. Odpowiedzi pisemnej nie udziela się.
W zakresie pisma 2.3. oraz 2.4. – wniosek o zmianę/sporządzenie aktu planowania przestrzennego:
- nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
VI. Dodatkowe informacje:
Informację o rozstrzygnięciu wniosku/uwagi można uzyskać w Biurze Gospodarki Przestrzennej po uchwaleniu przez Radę Miasta aktu planowania przestrzennego.
W przypadku upoważnienia udzielonego osobie działającej w imieniu wnioskodawcy należy dołączyć upoważnienie.
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę?
Złożyć kompletny wniosek.
VIII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.