W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uzyskanie kserokopii z dokumentacji osobowo - płacowej/innej dokumentacji z zasobu Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Zduńska Wola

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy archiwum
Komórka odpowiedzialna Biuro Organizacyjno-Administracyjne

I. Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;
  • ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Organizacyjno-Administracyjne w zakresie zlikwidowanych jednostek organizacyjnych,
Budynek nr 3, parter, pok. 302
Telefon kontaktowy: 43 825-02-00 wew. 252 lub 43 825-02-52

III.Jakie dokumenty należy dostarczyć?

  1. wypełniony Wniosek o wydanie kserokopii z dokumentacji osobowo - płacowej/innej dokumentacji z zasobu Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Zduńska Wola
  2. do wglądu: dokument stwierdzający tożsamość Wnioskodawcy przy odbiorze dokumentacji.

IV. Opłata:

Wydawane kserokopie z dokumentacji osobowo - płacowej do celów emerytalno - rentowych i socjalnych nie podlegają opłacie skarbowej - podstawa prawna: art. 2 ust. 1, pkt 1, lit. c, f ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

V. Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

Urząd Miasta Zduńska Wola wydaje jedynie uwierzytelnione kserokopie z dokumentacji osobowo - płacowej, jako przechowawca nie jesteśmy upoważnieni do merytorycznej oceny dokumentów.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę?

  1. sprawdzić czy w zasobie Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Zduńska Wola jest przechowywana dokumentacja osobowo-płacowa dot. zlikwidowanej jednostki organizacyjnej
  2. złożyć wypełniony wniosek o wydanie kserokopii z dokumentacji osobowo -płacowej/innej dokumentacji z zasobu Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Zduńska Wola w Kancelarii;
  3. dokonać wyboru sposobu dostarczenia odpowiedzi na wniosek - w zależności od wybranej opcji dokument zostanie przesłany pod wskazany we wniosku adres bądź będzie do odbioru w siedzibie Urzędu Miasta Zduńska Wola (informację o miejscu odbioru poda pracownik Archiwum Zakładowego).

VIII. Tryb odwoławczy:

Brak

Załączniki

Powiadom znajomego