W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wydanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy budowa i drogi
Komórka odpowiedzialna Biuro Infrastruktury Technicznej

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa o opłacie skarbowej
  • Uchwała Nr XVIII/328/20 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 20 czerwca 2013 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego poz. 808 z 2020 r.)

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Infrastruktury Technicznej
ul. Złotnickiego 3, II piętro, pok. 509
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 270 lub 43 825-02-70

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  • Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi
  • Pełnomocnictwo wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w wysokości 17 zł - jeżeli inwestor występuje przez pełnomocnika.

IV. Opłata:

Nie pobiera się opłat.

V. Termin załatwienia sprawy:

1 miesiąc, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

VI. Dodatkowe informacje:

  1. W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie, Biuro Infrastruktury Technicznej zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu.

  2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

  3. Wnioskodawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Biura o zmianie adresu zamieszkania lub o jakiejkolwiek innej zmianie danych znajdujących się we wniosku.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  1. Złożyć wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.

  2. Dostarczenie decyzji pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

VIII. Tryb odwoławczy:

Stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Zduńska Wola, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Załączniki

Powiadom znajomego