Nabycie gruntu w drodze bezprzetargowej
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | grunty |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Gospodarki Nieruchomościami |
I. Podstawa prawna:
-
Art. 28, art. 37, ust. 2 pkt.6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 416
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 211 lub 43 825-02-11
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
Wniosek o zbycie nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej (do pobrania poniżej).
IV. Opłata:
Nie pobiera się.
V. Termin załatwienia sprawy:
6 miesięcy od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z Kpa nie mają zastosowania.
VI. Dodatkowe informacje:
Postępowanie dotyczy nieruchomości lub jej części, jeśli mogą poprawić warunki zagospodarowania nieruchomości przyległej, stanowiącej własność lub oddanej w użytkowanie wieczyste osobie, która zamierza tę nieruchomość lub jej części nabyć, jeżeli nie mogą być zagospodarowane jako odrębne nieruchomości.
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
Złożyć wypełniony wniosek.
VIII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.