W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Nabycie gruntu w drodze bezprzetargowej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy grunty
Komórka odpowiedzialna Biuro Gospodarki Nieruchomościami

I. Podstawa prawna:

  • Art. 28, art. 37, ust. 2 pkt.6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 416
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 211 lub 43 825-02-11

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

Wniosek o zbycie nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej (do pobrania poniżej).

IV. Opłata:

Nie pobiera się.

V. Termin załatwienia sprawy:

6 miesięcy od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z Kpa nie mają zastosowania.

VI. Dodatkowe informacje:

Postępowanie dotyczy nieruchomości lub jej części, jeśli mogą poprawić warunki zagospodarowania nieruchomości przyległej, stanowiącej własność lub oddanej w użytkowanie wieczyste osobie, która zamierza tę nieruchomość lub jej części nabyć, jeżeli nie mogą być zagospodarowane jako odrębne nieruchomości.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

Złożyć wypełniony wniosek.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Załączniki

Powiadom znajomego