Ustalenie numeru porządkowego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | grunty |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Gospodarki Nieruchomościami |
I. Podstawa prawna:
- Art. 47 a ust. 1 pkt i ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 417 lub pok. 421
Telefon kontaktowy: 43 825-02-10, 43 825-02-12 lub 43 825-02-00 wew. 210 lub 212
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
Wniosek od właściciela nieruchomości lub osoby faktycznie władającej (do pobrania poniżej).
IV. Opłata:
Nie pobiera się.
V. Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.
VI. Dodatkowe informacje:
- W przypadku złożenia niekompletnego wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia i złożenia w Biurze prowadzącym sprawę.
- Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem.
VII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.