W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Potwierdzenie nadania numeracji porządkowej nieruchomości

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy grunty
Komórka odpowiedzialna Biuro Gospodarki Nieruchomościami

I. Podstawa prawna:

  • Art. 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r.

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 417
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 210 lub 43 825-02-10

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

1. Wniosek właściciela nieruchomości lub osoby faktycznie władającej;

2. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.

IV. Opłata:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł.

Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Miasta Zduńska Wola za pośrednictwem Banków bądź Poczty.

V. Termin załatwienia sprawy:

7 dni.

VI. Dodatkowe informacje:

W przypadku złożenia niekompletnego wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia i złożenia w Biurze prowadzącym sprawę.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

1. Złożyć wypełniony wniosek z potwierdzeniem wniesienia opłaty skarbowej;

2. Wybrać sposób odbioru dokumentu: dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór dokumentu w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Załączniki

Powiadom znajomego