Potwierdzenie nadania numeracji porządkowej nieruchomości
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | grunty |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Gospodarki Nieruchomościami |
I. Podstawa prawna:
- Art. 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r.
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 417
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 210 lub 43 825-02-10
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
1. Wniosek właściciela nieruchomości lub osoby faktycznie władającej;
2. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.
IV. Opłata:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł.
Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Miasta Zduńska Wola za pośrednictwem Banków bądź Poczty.
V. Termin załatwienia sprawy:
7 dni.
VI. Dodatkowe informacje:
W przypadku złożenia niekompletnego wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia i złożenia w Biurze prowadzącym sprawę.
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
1. Złożyć wypełniony wniosek z potwierdzeniem wniesienia opłaty skarbowej;
2. Wybrać sposób odbioru dokumentu: dostarczenie pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub odbiór dokumentu w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola.
VIII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.