Organizacja imprezy artystycznej lub rozrywkowej
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | imprezy |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego |
I. Podstawa prawna:
-
Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Zawiadomienie należy złożyć w Kancelarii
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Budynek nr 3, pok. 309
Telefon kontaktowy: 43 825-02-43 lub 43 825-02-00 wew. 243
e-mail: d.linowiecki@zdunskawola.pl
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
- Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej
IV. Opłata:
Brak opłat
V. Termin załatwienia sprawy:
- W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń nie udziela się odpowiedzi.
- Decyzję zakazującą odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
VI. Dodatkowe informacje:
- Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii lub Biurze prowadzącym sprawę.
- Pomieszczenia, obiekty lub miejsca, w których odbywają się imprezy, a także urządzenia techniczne używane przy ich organizowaniu lub w trakcie ich odbywania, powinny odpowiadać wymaganiom przewidzianym prawem, dlatego organ samorządu terytorialnego może zażądać załączenia do zawiadomienia zaświadczenia właściwego organu o spełnieniu tych wymagań.
VII. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję odmowną (odwołanie składa się w Kancelarii – budynek nr 1). Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.