Wydanie wtórnika licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | licencje i zezwolenia |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Infrastruktury Technicznej |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 grudnia 2019 r. w sprawie wzorów zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i wzorów licencji na wykonanie transportu drogowego oraz wypisów z tych dokumentów
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Infrastruktury Technicznej
ul. Złotnickiego 3, II piętro
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 269 lub 43 825-02-69
e-mail: m.duszynski@zdunskawola.pl
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
-
Wniosek o wydanie wtórnika licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
-
Załączniki:
-
dokumenty potwierdzające fakt utraty licencji na skutek okoliczności niezależnych od przedsiębiorcy w przypadku wpisania takich okoliczności do wniosku
-
-
Do wglądu dowód osobisty
IV. Opłata:
Opłata za wydanie wtórnika licencji wnoszona jest na rachunek Urzędu Miasta przed jego odbiorem:
-
W przypadku, gdy utrata nastąpiła na skutek okoliczności niezależnych od przedsiębiorcy, pobiera się opłatę w wysokości 10% opłaty wniesionej za udzielenie licencji,
-
W pozostałych przypadkach utraty licencji pobiera się opłatę w wysokości 25% opłaty wniesionej za udzielenie licencji.
- W przypadku utraty wypisu z licencji pobiera się opłatę w wysokości 1% opłaty wniesionej za udzielenie licencji.
V. Termin załatwienia sprawy:
30 dni
VI. Dodatkowe informacje:
Brak
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
Złożyć wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami i potwierdzeniem wniesienia opłaty.
VIII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Uwagi:
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze prowadzącym sprawę,
- Wtórnik należy odebrać osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola po okazaniu dowodu osobistego.