Wniosek o udzielenie dofinansowania na odbiór i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | ochrona środowiska |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Zarządzania Energią i Ochrony Środowiska |
Informację o aktualnie trwającym naborze znajdziesz na stronie:
https://bip.zdunskawola.pl/artykuly/542/nabor-wnioskow-na-usuwanie-wyrobow-zawierajacych-azbest
I.Podstawa prawna:
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy I Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest
- Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
- Uchwała nr XLIV/732/21 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 22 grudnia 2021 r. w sprawie aktualizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Zduńska Wola na lata 2015-2032.
- Uchwała nr LV/872/22 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 22 września 2022 r. w sprawie Regulaminu finansowania zadań z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Zduńska Wola.
II. W którym biurze można załatwić sprawę?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.
Sprawy merytoryczne załatwia:
Biuro Zarządzania Energią i Ochrony Środowiska
ul. Stefana Złotnickiego 3, I piętro, pok. 501
Telefon kontaktowy: 43 825 02 65 lub 43 825 02 00 wew. 265
e-mail: a.kowalska@zdunskawola.pl
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć:
Wniosek o udzielenie dofinansowania na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest (załącznik nr 1 do regulaminu finansowania zadań z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Zduńska Wola) wraz z załącznikami wymienionymi we wniosku.
IV. Dodatkowe informacje:
- O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby fizyczne.
- W przypadku braków formalnych wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich wypełnienia.
V. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę?
Złożyć wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.