Deklaracja na podatek leśny
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | podatki i opłaty lokalne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Dochodów |
Tę sprawę możesz załatwić elektronicznie poprzez ePUAP:
Załatw sprawę w sposób tradycyjny:
I. Podstawa prawna:
-
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym
-
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Biurze Dochodów
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Dochodów
Budynek nr 4, parter, pok. 402
Telefon: 43 825-02-55 lub 43 825-02-00 wew. 255
e-mail: m.mielczarkowska@zdunskawola.pl
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
- Deklarację na podatek leśny (druk DL-1),
wraz z załącznikami:-
Dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu (druk ZDL-1)
- Dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania (druk ZDL-2) – jeżeli dotyczy
-
IV. Opłata:
Podatnik ma obowiązek wpłacać obliczony w deklaracji podatek leśny w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminie do 15 każdego miesiąca, na rachunek Miasta Zduńska Wola.
V. Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie po złożeniu pełnej dokumentacji.
VI. Dodatkowe informacje:
W przypadku braków formalnych lub merytorycznych w złożonej Deklaracji, braku odpowiednich załączników, Podatnik zostanie wezwany w celu złożenia prawidłowo wypełnionej Deklaracji wraz z załącznikami.
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
Złożyć prawidłowo wypełnioną Deklarację wraz z wymaganymi załącznikami.
Deklaracje mogą być przesyłane z wykorzystaniem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
VIII. Tryb odwoławczy:
Brak
Uwagi:
Termin składania:
do dnia 15 stycznia każdego roku podatkowego lub w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie (wygaśnięcie) obowiązku podatkowego, lub wysokość opodatkowania