W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Petycja nr 9/2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Przedmiot petycji Przekazanie danych wynikających z odpowiedzi na pytania w trybie informacji publicznej oraz treści petycji wszystkim dyrektorom szkół podstawowych.
Numer petycji 9/2019
Kategoria -
Podmiot wnoszący Szulc - Efekt sp. z o. o., Ul. Poligonowa 1, 04 - 051 Warszawa
Data złożenia
Status -

Informacja o przebiegu rozpatrzenia petycji
Petycja nr 9/2019

1. Data złożenia petycji 24.09.2019
2. Przedmiot petycji

Przekazanie danych wynikających z odpowiedzi na pytania w trybie informacji publicznej oraz treści petycji wszystkim dyrektorom szkół podstawowych. Opracowanie przez Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych programu (harmonogramu) wykorzystania w szkołach narzędzi informatycznych o charakterze edukacyjnym.

3.

Skan petycji

 
4. Dane podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest składana 1 Szulc - Efekt sp. z o. o.
Ul. Poligonowa 1
04 - 051 Warszawa
5. Przewidywany termin oraz sposób załatwienia petycji Zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
6. Opinie zasięgnięte w przedmiocie petycji  
7. Wezwania/ Ogłoszenia  
8. Zawiadomienie o sposobie załatwienia petycji  

 

1 w przypadku wyrażenia zgody na publikację danych osobowych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta

Załączniki

Powiadom znajomego