W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wniosek o potwierdzenie przez Prezydenta Miasta Zduńska Wola zawarcia umowy dzierżawy gruntu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Biuro Gospodarki Nieruchomościami

I. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii

Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 421
telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 212 lub 43 825-02-12

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

Wniosek o potwierdzenie przez Prezydenta Miasta Zduńska Wola zawarcia umowy dzierżawy gruntu wraz z załącznikiem (do pobrania poniżej).

IV. Opłata:

Nie podlega opłacie skarbowej.

V. Termin załatwienia sprawy:

7 dni od daty złożenia wniosku

VI. Dodatkowe informacje:

  1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Gospodarki Nieruchomościami.
  2. Odbiór potwierdzonego egzemplarza/y umowy dzierżawy może nastąpić w jednej z dwóch form:
     - osobiście przez wnioskodawcę;
     - za pośrednictwem poczty.

VII. Tryb odwoławczy:

Zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.

Załączniki

Powiadom znajomego