Uzyskanie Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Zduńska Wola
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | medale, wyróżnienia, patronaty |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta - budynek nr 1 (parter).
Sprawy merytorycznie załatwia Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej, ul. Łaska 38, Inkubator Inicjatyw Społecznych.
Telefon kontaktowy: 43 825 02 22 lub 43 825 02 00 wew. 222
Adres e-mail: promocja@zdunskawola.pl
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
- Dokładnie wypełniony wniosek.
- Szczegółowy program lub regulamin przedsięwzięcia.
IV. Opłata:
Brak
V. Termin załatwienia sprawy:
Złożenie wniosku co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O sposobie rozpatrzenia wniosku Organizator powiadamiany jest pisemnie 14 dni od dnia jego złożenia.
VI. Dodatkowe informacje:
-
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola - budynek nr 1 (parter), poniedziałek: 7:30 - 17:00, wtorek - piątek: 7:30 - 15:30.
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
-
Złożyć wypełniony wniosek wraz załącznikami.
VIII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.