W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uzyskanie Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Zduńska Wola

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy medale, wyróżnienia, patronaty
Komórka odpowiedzialna Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta - budynek nr 1 (parter).

Sprawy merytorycznie załatwia Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej, ul. Łaska 38, Inkubator Inicjatyw Społecznych.

Telefon kontaktowy: 43 825 02 22 lub 43 825 02 00 wew. 222
Adres e-mail: promocja@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Dokładnie wypełniony wniosek.
  2. Szczegółowy program lub regulamin przedsięwzięcia.

IV. Opłata:

Brak

V. Termin załatwienia sprawy:

Złożenie wniosku co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O sposobie rozpatrzenia wniosku Organizator powiadamiany jest pisemnie 14 dni od dnia jego złożenia.

VI. Dodatkowe informacje:

  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola - budynek nr 1 (parter), poniedziałek: 7:30 - 17:00, wtorek - piątek: 7:30 - 15:30.

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  • Złożyć wypełniony wniosek wraz załącznikami.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Załączniki

Powiadom znajomego