Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego lub urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | budowa i drogi |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Infrastruktury Technicznej |
I. Podstawa prawna:
- art. 39 ust. 3 i 3a Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa o opłacie skarbowej
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Infrastruktury Technicznej
ul. Złotnickiego 3, II piętro, pok. 507
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 269 lub 43 825-02-69
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
-
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego lub urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
-
Mapa sytuacyjno-wysokościowa w skali 1:500 ze wskazaniem lokalizacji projektowanego obiektu budowlanego lub urządzenia (2 egz.).
-
Pełnomocnictwo wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w wysokości 17 zł - jeżeli inwestor występuje przez pełnomocnika.
IV. Opłata:
Nie pobiera się opłat.
V. Termin załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia w drodze decyzji administracyjnej następuje w terminie 65 dni od dnia złożenia wniosku, a w odniesieniu do infrastruktury telekomunikacyjnej w terminie 45 dni od dnia złożenia wniosku.
Do ww. terminów nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
VI. Dodatkowe informacje:
-
W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie, Biuro Infrastruktury Technicznej zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu.
-
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
-
Wnioskodawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Biura o zmianie adresu zamieszkania lub o jakiejkolwiek innej zmianie danych znajdujących się we wniosku.
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
-
Złożyć wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.
-
Dostarczenie decyzji pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
VIII. Tryb odwoławczy:
Stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Zduńska Wola, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.