Odszkodowanie za działki gruntu wydzielone pod gminne drogi publiczne, które przeszły na własność Miasta Zduńska Wola
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | grunty |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Gospodarki Nieruchomościami |
I. Podstawa prawna:
II. W którym biurze można załatwić sprawę?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta.
Sprawy merytorycznie załatwia:
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Budynek nr 4, I piętro, pok. 416
Telefon kontaktowy 43 825-02-00 wew. 211 lub 43 825-02-11
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć?
Wniosek byłego właściciela lub użytkownika wieczystego o wypłatę odszkodowania (do pobrania poniżej).
IV. Opłata:
Nie pobiera się.
V. Termin załatwienia sprawy:
Do 12 miesięcy od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji.
VI. Dodatkowe informacje:
W przypadku złożenia niekompletnego wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia w Biurze prowadzącym sprawę.
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
1. Złożyć wypełniony wniosek.
2. Jeżeli nie dojdzie do uzgodnienia wysokości odszkodowania, na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego odszkodowanie ustala się i wypłaca według zasad i trybu obowiązujących przy wywłaszczeniu nieruchomości, tj. zgodnie z art.131 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
VIII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.