W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wystąpienie o przyznanie Medalu Zasłużony dla Miasta Zduńskiej Woli

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy imprezy
Komórka odpowiedzialna Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
  • Statut Miasta Zduńska Wola

II. W którym biurze można załatwić sprawę ?

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta - budynek nr 1 (parter).

Sprawy merytorycznie załatwia Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej, ul. Łaska 38, Inkubator Inicjatyw Społecznych.

Telefon kontaktowy: 43 825 02 86 lub 43 825 02 00 wew. 286
Adres e-mail: k.majchrzak@zdunskawola.pl

III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?

  1. Dokładnie wypełniony wniosek
  2. Lista poparcia stanowiąca załącznik nr 3 do regulaminu - obligatoryjna w sytuacji złożenia wniosku przez grupę co najmniej 25 mieszkańców Miasta.
  3. Rekomendacje popierające wniosek - opcjonalnie.

IV. Opłata:

Brak

V. Termin załatwienia sprawy:

Złożenie wniosku o przyznanie medalu następuje w formie pisemnej nie później niż 21 dni przed jego wręczeniem.

VI. Dodatkowe informacje:

  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola - budynek nr 1 (parter).

VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?

  • Złożyć wypełniony wniosek wraz załącznikami.

VIII. Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Załączniki

Powiadom znajomego