Wystąpienie o przyznanie Medalu Zasłużony dla Miasta Zduńskiej Woli
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | imprezy |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- Statut Miasta Zduńska Wola
II. W którym biurze można załatwić sprawę ?
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta - budynek nr 1 (parter).
Sprawy merytorycznie załatwia Biuro Promocji, Kultury i Aktywności Miejskiej, ul. Łaska 38, Inkubator Inicjatyw Społecznych.
Telefon kontaktowy: 43 825 02 86 lub 43 825 02 00 wew. 286
Adres e-mail: k.majchrzak@zdunskawola.pl
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć ?
- Dokładnie wypełniony wniosek
- Lista poparcia stanowiąca załącznik nr 3 do regulaminu - obligatoryjna w sytuacji złożenia wniosku przez grupę co najmniej 25 mieszkańców Miasta.
- Rekomendacje popierające wniosek - opcjonalnie.
IV. Opłata:
Brak
V. Termin załatwienia sprawy:
Złożenie wniosku o przyznanie medalu następuje w formie pisemnej nie później niż 21 dni przed jego wręczeniem.
VI. Dodatkowe informacje:
-
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola - budynek nr 1 (parter).
VII. Co trzeba zrobić, aby załatwić sprawę ?
-
Złożyć wypełniony wniosek wraz załącznikami.
VIII. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.